Vacatures

– IN EN RONDOM APELDOORN/ARNHEM (MINIMAAL 32 UUR)

Waar jouw collega’s blij van worden? Een hecht team, vrije agenda, Samen & Zo-dagen, een fijn salaris, premievrij pensioen, Persoonlijk Ontwikkel Budget en véél meer. Mens & Zo blijft groeien en daarom breiden we ons team uit met een Re-integratieconsulent (min. 32 uur per week) voor in en rondom Apeldoorn/Arnhem. Jouw doel als Re-integratieconsulent? Je begeleidt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar een duurzame baan. Benieuwd of wij een match vormen? Lees gauw verder!  

In het kort

Minimaal 32 uur

regio Apeldoorn/Arnhem

Dienstverband van 1 jaar

Over Mens & Zo:

Mens & Zo is een loopbaanbegeleidingsbureau en coacht werkgevers, werknemers en werkzoekenden actief bij Re-integratie, Outplacement en Loopbaantrajecten. Ook bieden we de UWV-diensten ‘Modulaire Diensten’, ‘Werkfit maken’ en ‘Naar Werk’. We zijn werkzaam in bijna heel Nederland en onze hoofdlocatie is gevestigd in Deventer. Onze manier van werken kenmerkt zich door vlot schakelen, het tempo erin houden en denken in perspectief, kansen en mogelijkheden. Dit combineren wij met oprechte interesse in onze klanten en een tikkeltje nuchterheid en humor. Het doel: concreet resultaat boeken in relatief korte tijd.

Over jouw collega’s:

Vormen wij een match? Dan kom je te werken in een gedreven, enthousiast en bovenal gezellig team dat bestaat uit 9 andere collega’s. De sfeer in het team vinden we erg belangrijk. We werken veelal zelfstandig en daarom zorgen we dat er ook tijd is om samen te komen. Om deze reden hebben we bijvoorbeeld eens in de acht weken een ‘Samen & Zo-dag’. Tijdens deze dag wisselen we kennis, vaardigheden en methodieken uit. Dat doen we iedere keer weer op een andere locatie. Onder het genot van een uitgebreide lunch is er uiteraard ook tijd voor gezelligheid!

Over jou als Re-integratieconsulent:

Als Re-integratieconsulent ben jij het eerste aanspreekpunt voor werkgevers, werknemers en schakel je met betrokken externe partijen. Voornamelijk ben je actief bezig met het begeleiden van mensen. Je houdt je bezig met Re-integratietrajecten voor het UWV, de gemeente en de zakelijke markt. In dit werk komen jouw oplossingsgerichtheid en creativiteit goed van pas. Je onderzoekt de mogelijkheden, vaardigheden en wensen van jouw cliënten.

Daarnaast zijn zorgvuldig rapporteren en het op orde houden van je caseload belangrijke onderdelen van je werk. Je vindt het leuk om bedrijven te benaderen, het gesprek aan te gaan en te kijken of er een relatie opgebouwd kan worden. Je werkt over het algemeen vanuit huis en kantoor. Voor afspraken maken wij gebruik van spreeklocaties en gaan wij, indien nodig, ook bij cliënten thuis op bezoek.

Herken jij jezelf hierin? 

  • Je bent oplossings-, actie- en resultaatgericht; 
  • Met jouw creativiteit en flexibiliteit weet je mensen te motiveren; 
  • Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de arbeidsmarkt; 
  • Door jouw commerciële instelling zie je kansen bij werkgevers; 
  • Netwerken zit in jouw aard; 
  • Je kan zelfstandig werken en wil ook bij een team horen; 
  • Empathisch vermogen en het vermogen om vertrouwen op te bouwen; 
  • Je bent proactief en wil graag jezelf ontwikkelen als professional en meegroeien binnen de organisatie; 
  • Je bent succesvol in het begeleiden en plaatsen van kandidaten. 

Wat wij verder belangrijk vinden: 

  • Je hebt ervaring met coaching en loopbaanbegeleiding;
  • Ervaring met uitvoeren van Re-integratietrajecten van het UWV is een pré;
  • Hbo werk- en denkniveau (een relevante opleiding heeft onze voorkeur bijvoorbeeld: HR, Register Casemanager, Psychologie richting Arbeid & Organisatie);
  • Je hebt kennis van Wet Verbetering Poortwachter en actuele wet- en regelgeving sociale zekerheid;
  • Je kent de arbeidsmarkt en hebt een stevig netwerk in deze regio;
  • Je bent in bezit van rijbewijs B en beschikt bij voorkeur over een auto.

Wat wij jou bieden:

  • Een uitdagende en maatschappelijk betrokken functie met ontwikkelmogelijkheden;
  • Een dienstverband van 1 jaar voor minimaal 32 uur per week met uitzicht op verlenging;
  • Het beheren van jouw eigen agenda;
  • Een premievrij pensioen;
  • Een salaris vanaf €3000,- (o.b.v. 38 uur). We gaan graag met jou in gesprek over jouw kennis en ervaring, zodat we samen tot overeenstemming komen;
  • Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en training;
  • Een hecht team, met een fijne sfeer waarin we elke acht weken een ‘Samen & Zo’ dag hebben, naast de ‘Kennis & Zo’ en ‘Intervisie & Zo’ sessies;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Persoonlijk Ontwikkel Budget.

Gewoon eens (online) koffiedrinken?

We maken graag tijd voor je vrij! Wil je ons gewoon eens spreken of heb je vragen? We (video)bellen graag met je of maken een afspraak bij ons op locatie. Zo heb je meteen een beeld van ons (en wij van jou).

Solliciteren?

Zie jij jezelf als onze nieuwe collega en ga jij de uitdaging aan? Herken je jezelf in het profiel én ben je woonachtig in de regio Apeldoorn of Arnhem? Dan gaan we graag verder met je in gesprek. Tijdens het gesprek zijn we één en al oor. Een sollicitatie gaat voor ons verder dan het bespreken van alle vaardigheden en ervaring. We willen graag te weten komen wie jíj bent. Waar krijg je energie van? Wat zoek je in een carrière? We zijn benieuwd!  

Voor meer informatie over de functie kun je telefonisch contact opnemen met Paula Paus, tel: 06-30842888. 

Contactgegevens

    (PDF- of Word-bestand vereist)